Дводенний воркшоп

«Контент-маркетинг для творців»

Дізнайтесь, як створювати контент, який влучатиме у вашу аудиторію і продавати етично за допомогою контенту у соціальних медіа без блогерства і трансляції себе у контенті кожного дня.

ЩО ВСЕРЕДИНІ?

  • 2 відео по 45 хвилин з практичною інформацією і прикладами для творчої сфери;
  • PDF конспекти і бонуси;
  • Доступ до матеріалів назавжди;
  • Доступ до закритого телеграм каналу з корисною інформацією на тему маркетингу;

ЯК ЦЕ РОЗУМІТИ КОНТЕНТ МАРКЕТИНГ І ЩО ЦЕ ВАМ ДАСТЬ?

Розуміння контент-маркетингу дасть вам можливість створювати цінний контент для залучення саме вашої аудиторії, а в результаті продавати послуги, товари, освітні продукти без нав'язувань і маніпуляцій.

1. Ви знаєте, як робити автентичний контент у своїх соціальних медіа, транслювати свою індивідуальність і не бути при цьому блогером;

2. Ви знаєте, як продавати свої послуги та продукти за допомогою контенту етично і можете знизити витрати на рекламу завдяки якісному контенту;

3. Ви знаєте, як створювати контент, який допоможе встановити емоційний зв’язок з вашою аудиторією, створити довгострокові стосунки і збільшити лояльність клієнтів;

4. Ви знаєте, як побудувати контент-стратегію, яка дозволить ефективно продавати ваші роботи та послуги, освітні продукти;

Після воркшопу ви зрозумієте, як створювати контент, який буде продавати ваші послуги, товари, освітні продукти без тиску, прогрівів і постійного "купіть".

КОМУ ВОРКШОП ПІДІЙДЕ НА 100%?

214A9970.jpg

Художникам, ілюстраторам, дизайнерам, хенд мейд майстрам

Якщо ви хочете зрозуміти, як створювати контент, який відображає ваші цінності, продає ваші послуги/товари та привертає увагу саме вашої аудиторії.

214A3629.jpg

Фотографам, відеографам

Якщо ви хочете зрозуміти, як створювати контент, який буде приваблювати ваших потенційних клієнтів, а в результаті нативно продавати їм ваші послуги.

IMG_9647.jpg

Онлайн-викладачам творчих професій

Якщо ви хочете зрозуміти, як розробити стратегію просування за допомогою контенту, який буде влучати у ваших учнів і допоможе вам продавати освітні продукти, уроки без прогрівів і маніпуляцій.

ВАШІ РЕЗУЛЬТАТИ

✔️ Зрозумієте, що таке контент-маркетинг, як створювати привабливий контент, який відображає ваш стиль, привертає увагу аудиторії, влучає у цих людей;

✔️ Дізнаєтесь, які бувають види контенту, як поєднувати їх між собою, як дотримуватися регулярності і створювати контент план, щоб профіль виглядав цікаво і різнопланово;

✔️ Зрозумієте, як створювати контент-стратегію для вашого проекту і просувати свої творчі послуги та продукти;

✔️ Дізнаєтесь, які етапи у вашому контенті має пройти людина, щоб прийняти рішення про покупку у вас;

✔️ Дізнаєтесь, як залучати нових підписників і розширювати ком'юніті навколо вашого проекту за допомогою контенту;

✔️ Дізнаєтесь, що таке контент-воронка і як зробити так, щоб ваш контент нативно продавав замість вас без постійного "купіть"

ДАВАЙТЕ ДЕЩО ЗГАДАЄМО:

1/2

ЯК МИ ЗВИКЛИ СТВОРЮВАТИ КОНТЕНТ ДЛЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА?

  • Тестуємо різні інструменти наосліп – сторіз, рілс.. Не розуміємо, що краще спрацює;
  • Наповнюємо сторінки у соціальних медіа тільки своїми роботами, не маємо достатньої кількості клієнтів;
  • Бачимо, як просуваються інші і розуміємо, що ми не хочемо дарувати гайди за підписку, транслювати в сторіз куди ми йдемо і що їмо. Не хочемо бути блогерами, а як вести соціальні медіа по іншому – не знаємо;

2/2

А ПОТІМ МИ МАЄМО:

  • Створюємо контент заради контенту
  • Не маємо вігдуку від аудиторії на наш контент
  • Процес створення контенту перетворюється на хаос і займає багато часу
  • Або ж, ми взагалі не ведемо соціальні медіа, тому що не розуміємо, як робити це етично
  • Не знаємо, що писати, щоб мати відгук від аудиторії
  • Вливаємо гроші в таргет, але не маємо результату, тому що таргет – це маркетинг, а не технічні налаштування.

АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ВАРІАНТ - ЗАСТОСУВАННЯ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ У ПРОЕКТАХ

Це стратегія, яка дозволяє збирати навколо своїх проектів лояльне ком'юніті, влучати контентом у свою аудиторію та продавати нативно за допомогою контенту.

З ЧОГО ВОНА СКЛАДАЄТЬСЯ?

4 КРОКИ - 4 ЕТАПИ:

саме їх ми детально розбираємо на воркшопі

01

визначення і дослідження ЦА та її сегментів

щоб контент влучав у людей - найважливіше - розуміти і знати свою аудиторію

02

визначення цілей проекту

від цілей і аудиторії нашого проекту залежить те, який контент нам варто створювати

03

створення і поширення контенту

коли ми розуміємо, хто наша аудиторія і які цілі проекту, ми можемо переходити до створення контенту та його поширення

04

залучення аудиторії

якщо ми пройшли 3 перші етапи, наші соціальні медіа будуть працювати на залучення потрібної нам аудиторії

Якщо ви хочете створювати цінний контент, який допоможе вам продавати послуги/продукти у соціальних медіа етично, транслювати свої цінності, я запрошую вас на воркшоп "Контент-маркетинг для творців"

214A9226.jpg

ХТО Я?

Я займаюсь маркетингом та запусками онлайн продуктів у творчій сфері більше 4 років. 

До війни запустила онлайн-школу джазової музики з 0;

Робила вдалі запуски онлайн-продуктів у ніші творчість на 10, 12, 16 тис. $;

Створила проект про маркетинг для творчих людей, де ділюсь корисною інформацією і допомагаю творцям створити автентичні проекти, вести соціальні медіа так, як гармонійно вам, запускати якісні онлайн-продукти;

Творча людина, працювала співачкою за кордоном та агентом артистів більше 7 років;

2024_15252.jpg

Програма воркшопу

Контент-маркетинг і його мета

Дізнаєтесь, як контент-маркетинг допоможе вам у просуванні і які 4 етапи ми маємо пройти, щоб продавати послуги, продукти, освітні продукти за допомогою контент-маркетингу


Поняття релевантний контент. Що це і чому це максимально важливо розуміти?Приклади релевантного контенту для творчої ніші

Дізнаєтесь, яку роль грає цільова аудиторія при створенні контенту, як використовувати аналіз аудиторії у контенті і створювати контент, який максимально влучає у вашу аудиторію і збирає ком'юніті навколо проекту.


Що таке Tone of voice і що важливо враховувати при його формуванні?

Дізнаєтесь, що таке tone of voice, його види, як використовувати його у творчому бізнесі.


Від чого залежить наш прибуток і продажі?

Дізнаєтесь точки росту вашого проекту, від чого залежить прибуток, на що звертати увагу, щоб його підвищувати.


Нативний і різноплановий контент. Особистий контент, експертний, інформативний, продаючий контент.

Дізнаєтесь про цілі контенту і види контенту, який контент під яку ціль створювати і чому контент повинен обов'язкого мати мету. Дізнаєтесь, який буває особистий, експерний контент і як створювати його нативно і автентично.


Факти і статистика, яку важливо знати про продажі у контенті

Що людині потрібно знати перед покупкою у вас? Що таке формування потреби у аудиторії? Що потрібно розуміти при створенні продаючого контенту?


5 ступенів усвідомленності аудиторії стосовно ваших продуктів і послуг

Питання, які потрібно задавати ЦА перед тим, як створювати контент, контент для різних ступенів усвідомленності ЦА (на прикладі творчого бізнесу)


Контент - воронки. Рівні контент-воронки, по яким має пройти наша ЦА перед покупкою

Дізнаєтесь, як створити контент, який буде продавати конкретну послугу/продукт/товар у вашому профілі на постійній основі.


Контент план. Регулярність контенту

Зрозумієте, як працювати з контент-планом гнучко, де брати ідеї для контенту, як не бути шаблонним і зберігати автентичність при веденні соціальних медіа

БОНУСИ

PDF-ФАЙЛ - «5 принципів копірайтингу, які допоможуть створювати тексти, що влучають в аудиторію»

PDF-ФАЙЛ - «3 важливі елементи поста»

PDF по роботі з чатом GPT, який допоможе вам створювати контент і економити час»

Відео-урок «Де шукати ідеї для контенту»

Відео-урок «Як подолати синдром самозванця при веденні соціальних медіа"»»

ПДФ-файл Values Voice - ряд питань, на які ви маєте відповісти собі для того, щоб виявити свої справжні цінності, інтереси, вподобання і зрозуміти як ділитися ними у контенті.

ЯК ПРОХОДИТЬ ВОРКШОП?

1

Після покупки вам на пошту прийде лист з доступом до особистого кабінету

обов'язково перевірте папку спам і промоакції


2

У особистому кабінеті вам будуть доступні відео-уроки і бонуси воркшопу

Доступ назавжди, тож ви зможете переглядати матеріали у зручний вам час.


3

Також вам буде надано доступ до закритого телеграм-каналу для учасників воркшопу.

У закритому каналі я ділюсь корисною інформацією на тему маркетингу, просування і продажів для творців. Доступ до каналу назавжди.

УСІ, ХТО ПРИДБАВ ВОРКШОП ОТРИМУЮТЬ ДОСТУП ДО ЗАКРИТОГО ТЕЛЕГРАМ КАНАЛУ "МАРКЕТИНГ ДЛЯ ТВОРЦІВ", ДЕ КОЖНОГО ТИЖНЯ НА ВАС ЧЕКАТИМУТЬ КОРИСНІ МАТЕРІАЛИ, ПОДКАСТИ, СТАТТТІ І ВІДЕО НА ТЕМУ МАРКЕТИНГУ. ДОСТУП ДО УСІХ МАТЕРІАЛІВ ЗАЛИШАЄТЬСЯ У ВАС НАЗАВЖДИ.


Closed_Telegram_Channel_01
Closed_Telegram_Channel_01

ПРИДБАЙТЕ ВОРКШОП ПО ЦІНІ EARLY BIRD

490 грн

1190 грн

▪️ 2 практичні відео уроки по 50 хвилин з прикладами для творчої сфери у записі;

▪️ PDF-Конспекти до уроків

▪️ Бонусний відео-урок «Де шукати ідеї для контенту»

▪️ Бонусний відео-урок «Перфекціонізм і синдром самозванця у творців. Як проявлятися і подолати деструктив?»

▪️ Бонусний PDF файл «5 принципів копірайтингу, які допоможуть створювати тексти, що влучають в аудиторію»

▪️ Бонусний PDF файл «3 важливі елементи поста»

▪️ Бонусний PDF файл «Values Voice» - список питань, які допоможуть вам виявити свої справжні цінності, інтереси, вподобання і зрозуміти як ділитися ними у контенті

▪️ Бонусний PDF файл «Робота з чатом GPT», який допоможе вам створювати контент і економити час»

▪️ Доступ до закритого каналу у телеграм з корисною інформацією та можливістю задавати питання;

▪️ Доступ до усіх матеріалів назавжди;

ПРИДБАЙТЕ ВОРКШОП ПО ЦІНІ EARLY BIRD

490 грн

1190 грн

▪️ 2 практичні відео уроки по 50 хвилин з прикладами для творчої сфери у записі;

▪️ PDF-Конспекти до уроків

▪️ Бонусний відео-урок «Де шукати ідеї для контенту»

▪️ Бонусний відео-урок «Перфекціонізм і синдром самозванця у творців. Як проявлятися і подолати деструктив?»

▪️ Бонусний PDF файл «5 принципів копірайтингу, які допоможуть створювати тексти, що влучають в аудиторію»

▪️ Бонусний PDF файл «3 важливі елементи поста»

▪️ Бонусний PDF файл «Values Voice» - список питань, які допоможуть вам виявити свої справжні цінності, інтереси, вподобання і зрозуміти як ділитися ними у контенті

▪️ Бонусний PDF файл «Робота з чатом GPT», який допоможе вам створювати контент і економити час»

▪️ Доступ до закритого каналу у телеграм з корисною інформацією та можливістю задавати питання;

▪️ Доступ до усіх матеріалів назавжди;

ВІДГУКИ

Vidguk-1

ВІДГУКИ

Vidguk-1

ЧОМУ ТАКА НИЗЬКА ЦІНА?

Моя мета зробити так, щоб якомога більше творців мали можливість отримати якісні знання на тему просування і маркетингу, незалежно від їх фінансових можливостей.

Ціна "early bird" надає можливість придбати воркшоп на найвигініших умовах. Це своєрідна подяка тим, хто готовий підтримати воркшоп на початковому етапі. Вона дозволяє не лише заощадити гроші, але й отримати доступ до цінних матеріалів одним із перших, що допоможе вам одразу ж почати навчання і використовувати нові знання на практиці.

FAQ

  • Чи підійде мені воркшоп, якщо я майже не веду соціальні медіа?

    Так, воркшоп підійде вам, якщо ви хочете зрозуміти, як вести свої соціальні медіа етично і створювати контент, який буде імпонувати вам і нести цінність для аудиторії навіть, якщо ви на початку шляху.

  • Як довго буде доступ?

    Усі матеріали і бонуси воркшопу доступні вам назавжди. Я знаю, що це впливає на мотивацію перегляду, але вірю в те, що, якщо ви зацікавлені у розвитку проектів, ви переглянете матеріали одразу після покупки)

  • Як проходить воркшоп?

    Вам на пошту надійде лист з доступом у особистий кабінет. Там вам знайдете усі матеріали і бонусні файли до воркшопу. Доступ до матеріалів назавжди.

  • Чи допоможе контент-маркетинг у продажах?

    Так. Контент маркетинг допоможе вам залучати та утримувати клієнтів шляхом створення цінного та цікавого контенту. Окрім цього, впровадивши контент маркетинг і методику STP, ви зможете витрачати менше грошей на рекламу. 

ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА З МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ТВОРЧИХ ПРОФЕСІЙ

telegraminstagram
2023_19335.jpg

Copyrights @ 2023
Освітня платформа. Усі права захищені

SendPulse logoСтворіть свій сайт за допомогою SendPulse