Дізнайтесь, як створювати контент, який влучатиме у вашу аудиторію і продавати етично за допомогою контенту у соціальних медіа без блогерства і трансляції себе у контенті кожного дня.
Розуміння контент-маркетингу дасть вам можливість створювати цінний контент для залучення саме вашої аудиторії, а в результаті продавати послуги, товари, освітні продукти без нав'язувань і маніпуляцій.
1. Ви знаєте, як робити автентичний контент у своїх соціальних медіа, транслювати свою індивідуальність і не бути при цьому блогером;
2. Ви знаєте, як продавати свої послуги та продукти за допомогою контенту етично і можете знизити витрати на рекламу завдяки якісному контенту;
3. Ви знаєте, як створювати контент, який допоможе встановити емоційний зв’язок з вашою аудиторією, створити довгострокові стосунки і збільшити лояльність клієнтів;
4. Ви знаєте, як побудувати контент-стратегію, яка дозволить ефективно продавати ваші роботи та послуги, освітні продукти;
✔️ Зрозумієте, що таке контент-маркетинг, як створювати привабливий контент, який відображає ваш стиль, привертає увагу аудиторії, влучає у цих людей;
✔️ Дізнаєтесь, які бувають види контенту, як поєднувати їх між собою, як дотримуватися регулярності і створювати контент план, щоб профіль виглядав цікаво і різнопланово;
✔️ Зрозумієте, як створювати контент-стратегію для вашого проекту і просувати свої творчі послуги та продукти;
✔️ Дізнаєтесь, які етапи у вашому контенті має пройти людина, щоб прийняти рішення про покупку у вас;
✔️ Дізнаєтесь, як залучати нових підписників і розширювати ком'юніті навколо вашого проекту за допомогою контенту;
✔️ Дізнаєтесь, що таке контент-воронка і як зробити так, щоб ваш контент нативно продавав замість вас без постійного "купіть"
Це стратегія, яка дозволяє збирати навколо своїх проектів лояльне ком'юніті, влучати контентом у свою аудиторію та продавати нативно за допомогою контенту.
саме їх ми детально розбираємо на воркшопі
01
щоб контент влучав у людей - найважливіше - розуміти і знати свою аудиторію
02
від цілей і аудиторії нашого проекту залежить те, який контент нам варто створювати
03
коли ми розуміємо, хто наша аудиторія і які цілі проекту, ми можемо переходити до створення контенту та його поширення
04
якщо ми пройшли 3 перші етапи, наші соціальні медіа будуть працювати на залучення потрібної нам аудиторії
Я займаюсь маркетингом та запусками онлайн продуктів у творчій сфері більше 4 років.
До війни запустила онлайн-школу джазової музики з 0;
Робила вдалі запуски онлайн-продуктів у ніші творчість на 10, 12, 16 тис. $;
Створила проект про маркетинг для творчих людей, де ділюсь корисною інформацією і допомагаю творцям створити автентичні проекти, вести соціальні медіа так, як гармонійно вам, запускати якісні онлайн-продукти;
Творча людина, працювала співачкою за кордоном та агентом артистів більше 7 років;
Дізнаєтесь, як контент-маркетинг допоможе вам у просуванні і які 4 етапи ми маємо пройти, щоб продавати послуги, продукти, освітні продукти за допомогою контент-маркетингу
Дізнаєтесь, яку роль грає цільова аудиторія при створенні контенту, як використовувати аналіз аудиторії у контенті і створювати контент, який максимально влучає у вашу аудиторію і збирає ком'юніті навколо проекту.
Дізнаєтесь, що таке tone of voice, його види, як використовувати його у творчому бізнесі.
Дізнаєтесь точки росту вашого проекту, від чого залежить прибуток, на що звертати увагу, щоб його підвищувати.
Дізнаєтесь про цілі контенту і види контенту, який контент під яку ціль створювати і чому контент повинен обов'язкого мати мету. Дізнаєтесь, який буває особистий, експерний контент і як створювати його нативно і автентично.
Що людині потрібно знати перед покупкою у вас? Що таке формування потреби у аудиторії? Що потрібно розуміти при створенні продаючого контенту?
Питання, які потрібно задавати ЦА перед тим, як створювати контент, контент для різних ступенів усвідомленності ЦА (на прикладі творчого бізнесу)
Дізнаєтесь, як створити контент, який буде продавати конкретну послугу/продукт/товар у вашому профілі на постійній основі.
Зрозумієте, як працювати з контент-планом гнучко, де брати ідеї для контенту, як не бути шаблонним і зберігати автентичність при веденні соціальних медіа
PDF-ФАЙЛ - «5 принципів копірайтингу, які допоможуть створювати тексти, що влучають в аудиторію»
PDF-ФАЙЛ - «3 важливі елементи поста»
PDF по роботі з чатом GPT, який допоможе вам створювати контент і економити час»
Відео-урок «Де шукати ідеї для контенту»
Відео-урок «Як подолати синдром самозванця при веденні соціальних медіа"»»
ПДФ-файл Values Voice - ряд питань, на які ви маєте відповісти собі для того, щоб виявити свої справжні цінності, інтереси, вподобання і зрозуміти як ділитися ними у контенті.
обов'язково перевірте папку спам і промоакції
Доступ назавжди, тож ви зможете переглядати матеріали у зручний вам час.
У закритому каналі я ділюсь корисною інформацією на тему маркетингу, просування і продажів для творців. Доступ до каналу назавжди.
УСІ, ХТО ПРИДБАВ ВОРКШОП ОТРИМУЮТЬ ДОСТУП ДО ЗАКРИТОГО ТЕЛЕГРАМ КАНАЛУ "МАРКЕТИНГ ДЛЯ ТВОРЦІВ", ДЕ КОЖНОГО ТИЖНЯ НА ВАС ЧЕКАТИМУТЬ КОРИСНІ МАТЕРІАЛИ, ПОДКАСТИ, СТАТТТІ І ВІДЕО НА ТЕМУ МАРКЕТИНГУ. ДОСТУП ДО УСІХ МАТЕРІАЛІВ ЗАЛИШАЄТЬСЯ У ВАС НАЗАВЖДИ.
▪️ 2 практичні відео уроки по 50 хвилин з прикладами для творчої сфери у записі;
▪️ PDF-Конспекти до уроків
▪️ Бонусний відео-урок «Де шукати ідеї для контенту»
▪️ Бонусний відео-урок «Перфекціонізм і синдром самозванця у творців. Як проявлятися і подолати деструктив?»
▪️ Бонусний PDF файл «5 принципів копірайтингу, які допоможуть створювати тексти, що влучають в аудиторію»
▪️ Бонусний PDF файл «3 важливі елементи поста»
▪️ Бонусний PDF файл «Values Voice» - список питань, які допоможуть вам виявити свої справжні цінності, інтереси, вподобання і зрозуміти як ділитися ними у контенті
▪️ Бонусний PDF файл «Робота з чатом GPT», який допоможе вам створювати контент і економити час»
▪️ Доступ до закритого каналу у телеграм з корисною інформацією та можливістю задавати питання;
▪️ Доступ до усіх матеріалів назавжди;
▪️ 2 практичні відео уроки по 50 хвилин з прикладами для творчої сфери у записі;
▪️ PDF-Конспекти до уроків
▪️ Бонусний відео-урок «Де шукати ідеї для контенту»
▪️ Бонусний відео-урок «Перфекціонізм і синдром самозванця у творців. Як проявлятися і подолати деструктив?»
▪️ Бонусний PDF файл «5 принципів копірайтингу, які допоможуть створювати тексти, що влучають в аудиторію»
▪️ Бонусний PDF файл «3 важливі елементи поста»
▪️ Бонусний PDF файл «Values Voice» - список питань, які допоможуть вам виявити свої справжні цінності, інтереси, вподобання і зрозуміти як ділитися ними у контенті
▪️ Бонусний PDF файл «Робота з чатом GPT», який допоможе вам створювати контент і економити час»
▪️ Доступ до закритого каналу у телеграм з корисною інформацією та можливістю задавати питання;
▪️ Доступ до усіх матеріалів назавжди;
ЧОМУ ТАКА НИЗЬКА ЦІНА?
Моя мета зробити так, щоб якомога більше творців мали можливість отримати якісні знання на тему просування і маркетингу, незалежно від їх фінансових можливостей.
Ціна "early bird" надає можливість придбати воркшоп на найвигініших умовах. Це своєрідна подяка тим, хто готовий підтримати воркшоп на початковому етапі. Вона дозволяє не лише заощадити гроші, але й отримати доступ до цінних матеріалів одним із перших, що допоможе вам одразу ж почати навчання і використовувати нові знання на практиці.
Так, воркшоп підійде вам, якщо ви хочете зрозуміти, як вести свої соціальні медіа етично і створювати контент, який буде імпонувати вам і нести цінність для аудиторії навіть, якщо ви на початку шляху.
Усі матеріали і бонуси воркшопу доступні вам назавжди. Я знаю, що це впливає на мотивацію перегляду, але вірю в те, що, якщо ви зацікавлені у розвитку проектів, ви переглянете матеріали одразу після покупки)
Вам на пошту надійде лист з доступом у особистий кабінет. Там вам знайдете усі матеріали і бонусні файли до воркшопу. Доступ до матеріалів назавжди.
Так. Контент маркетинг допоможе вам залучати та утримувати клієнтів шляхом створення цінного та цікавого контенту. Окрім цього, впровадивши контент маркетинг і методику STP, ви зможете витрачати менше грошей на рекламу.