ЩО ТАКЕ ЦІННІСТЬ ПРОДУКТІВ/ПОСЛУГ І ЯК ВІД НЕЇ ЗАЛЕЖИТЬ ЦІНА?

ЩО ТАКЕ ЦІННІСТЬ ПРОДУКТІВ / ПОСЛУГ І ЯК ВІД НЕЇ ЗАЛЕЖИТЬ ЦІНА?

У послуги або освітнього продукту немає ціни. Є тільки створена цінність.

     Цінність продукту/послуги - це те, що покращує життя наших потенціних клієнтів. І чим вище обгрунтована цінність, тим вищу ціну на наші послуги та онлайн продукти ми можемо ставити.

     Наголошу, що якість також має на відставати. Тому що наразі на ринку ми можемо спостерігати ту ситуацію, коли люди навчилися формувати цінність, але не працюють над якістю і змістом.


     Приклад: знаходячись у мегаполісі ми ніколи не купимо воду з крану. Навіть за малі гроші. Тому що ми знаємо, що маємо можливість придбати нормальну воду і безліч варіантів вибору. Але! Якщо ми опинимося в пустелі і пробудемо там 2-3 дні без води, ми віддамо останні гроші за воду з крану. У двох ситуаціях ми бачимо різну цінність по відношенню до продукту.

     Цінність не у затратах часу, який ми витрачаємо на продукт, послугу. А у благах і бенефітах, які отримує клієнт.

dts032.jpg

Ціна, особливо висока, буде відштовхувати клієнта, якщо ми не обгрунтували свою цінність та цінність наших продуктів і послуг.

     Саме грамотно сформоване позиціонування, знання проблем і запитів своєї ЦА, розуміння, чим ви виділяєтеся серед конкурентів, упаковка проекту - допомагає нам транслювати цінність. Пакети послуг, онлайн продуктів мають бути сформовані так, щоб продукт чи послуга вирішувала проблеми вашої ЦА.

   У послуги або освітнього продукту немає ціни. Є тільки створена цінність.

     Цінність продукту/послуги - це те, що покращує життя наших потенціних клієнтів. І чим вище обгрунтована цінність, тим вищу ціну на наші послуги та онлайн продукти ми можемо ставити.

     Наголошу, що якість також має на відставати. Тому що наразі на ринку ми можемо спостерігати ту ситуацію, коли люди навчилися формувати цінність, але не працюють над якістю і змістом.


     Приклад: знаходячись у мегаполісі ми ніколи не купимо воду з крану. Навіть за малі гроші. Тому що ми знаємо, що маємо можливість придбати нормальну воду і безліч варіантів вибору. Але! Якщо ми опинимося в пустелі і пробудемо там 2-3 дні без води, ми віддамо останні гроші за воду з крану. У двох ситуаціях ми бачимо різну цінність по відношенню до продукту.

     Цінність не у затратах часу, який ми витрачаємо на продукт, послугу. А у благах і бенефітах, які отримує клієнт.

dts032.jpg

   Ціна, особливо висока, буде відштовхувати клієнта, якщо ми не обгрунтували свою цінність та цінність наших продуктів і послуг.

     Саме грамотно сформоване позиціонування, знання проблем і запитів своєї ЦА, розуміння, чим ви виділяєтеся серед конкурентів, упаковка проекту - допомагає нам транслювати цінність. Пакети послуг, онлайн продуктів мають бути сформовані так, щоб продукт чи послуга вирішувала проблеми вашої ЦА.

   Як не потрібно обгрунтовувати цінність?

     Варто упаковувати соціальні медіа і продукти/послуги так, щоб клієнти ухвалювали рішення про покупку ще до того, як напишуть або зателефонують.

     Правильно упакована ціна - це аргумент на вашу користь. Ціну потрібно оголошувати і демонструвати спільно з іншими аргументами. Такими як результат, переваги.

Stati.001.jpeg

Як не потрібно обгрунтовувати цінність?

     Варто упаковувати соціальні медіа і продукти/послуги так, щоб клієнти ухвалювали рішення про покупку ще до того, як напишуть або зателефонують.

     Правильно упакована ціна - це аргумент на вашу користь. Ціну потрібно оголошувати і демонструвати спільно з іншими аргументами. Такими як результат, переваги.

Stati.001.jpeg

ЦІННІСТЬ НЕ В ТОМУ, СКІЛЬКИ ЧАСУ ВИ ВИТРАТИЛИ, А В ТОМУ, ЩО ОТРИМАЄ КЛІЄНТ

ЦІННІСТЬ НЕ В ТОМУ, СКІЛЬКИ ЧАСУ ВИ ВИТРАТИЛИ, А В ТОМУ, ЩО ОТРИМАЄ КЛІЄНТ

5 правил, які допоможуть обгрунтувати цінність продукту:

1. Вивчити потреби ЦА

Перед тим як створювати продукт, глибоко вивчіть потреби та бажання вашої цільової аудиторії. Важливо розуміти, як ваш продукт/послуга може вирішити їх проблеми або покращити життя. Це дозволить вам зорієнтуватися на створення справжньої і релевантної цінності.


2. Результати

Дуже важливо знати, що хоче отримати ваш потенційний клієнт у результаті користування вашою послугою або онлайн продуктом. Виявити це допоможуть глибинні інтерв’ю з представниками вашої аудиторії, опитування, спілкування. Говорити і писати мовою результату - це 50% успішних продажів


3. Формула вигоди продукту/послуги або результат результату

Кожну вигоду, яку отримує клієнт від вашого продукту ви можете розписати по цій формулі і використовувати її.

Приклад 1

Вигода: у музичному онлайн-курсі ви отримаєте 5 вебінарів з гармонії.

Похідна результату: розберетеся з правилами раз і назавжди, знатимете, як застосовувати гармонію, зможете робити аранжировки поп пісень у джазовому стилі.

Емоційний результат: почуватиметеся професійніше та впевненіше під час гри й написання музики, будете чути гармонійні послідовності, відрізняти стилі, більше заробляти і зможете працювати з більш професійними музикантами.

IMG_9652_large-1024x683.jpg

Приклад 2

Вигода: індивідуальне замовлення картини за вашим портретом.

Похідна результату: отримаєте особисту картину, що відображає ваш характер та особливості, яка стане проявом вашої індивідуальності.

Емоційний результат: пам’ятна річ, яка буде радувати вас і вашу сім’ю.

DTS_Daniel-Faro_Paint_12.jpg

Приклад 3

Вигода: професійна фотосесія для бізнесу.

Похідна результату: отримаєте сучасні професійні фотографії для особистого бренду або бізнесу, що підкреслить ваш унікальний стиль.

Емоційний результат: почуватимете себе впевнено, знаючи, що ваш образ відображається саме так, як ви хочете його бачити, зможете наповнювати соціальні медіа якісним портфоліо та знаходити професійні контакти

Death_to_Stock_Photography_BodyTruths_21.jpg

4. Обіцянка і докази.

Велика обіцянка клієнту це кінцевий результат вирішеної проблеми людини. Обіцянка може складатися з 2-3 речень, бути короткою і лаконічною. Але має чітко влучати у потреби і проблеми/запити клієнта. Докази - це те, за рахунок чого ви виконаєте обіцянку.

Приклад доказів з онлайн-курсу музики: є розроблена покрокова система навчання, яка дасть змогу ефективно опрацювати кожен етап. Експерт відпрацював її на собі особисто. У курсі дуже багато практичних завдань які дозволяють зануритися в реальне середовище. На будь-яке ваше питання буде зрозумілий розгорнутий зворотний зв'язок особисто з вами в телеграм


5. Факти про вашу методику навчання або методику, яку ви використовуєте у створенні картин, фотографій, ілюстрацій.

Ви можете описати методику по якій працюєте, як вона з’явилася, які результати дає, чому ви використовуєте саме її.


DTS_Leap_by_Shauna_Summers_55.jpg

Детальніше про унікальну методику є пост у закритому телеграм-каналі для тих, хто придбав воркшоп з маркетингу для творців.

Якщо ви ще не придбали воркшоп, ви можете придбати його за посиланням https://artists-marketing.com.ua/workshop-5steps-to-social-media-promotion

Всю цю інформацію ви можете використовувати як на вашому сайті, на сторінці з описом продуктів/послуг, так і у ваших соціальних медіа - у постах, reels, stories, highlights. Якщо у вас виникли питання, ви можете задати їх у Instagram

Всю цю інформацію ви можете використовувати як на вашому сайті, на сторінці з описом продуктів/послуг, так і у ваших соціальних медіа - у постах, reels, stories, highlights. Якщо у вас виникли питання, ви можете задати їх у Instagram

ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА З МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ТВОРЧИХ ПРОФЕСІЙ

telegraminstagram
2023_19335.jpg

Copyrights @ 2023
Освітня платформа. Усі права захищені

SendPulse logoСтворіть свій сайт за допомогою SendPulse