Цінність продукту/послуги - це те, що покращує життя наших потенціних клієнтів. І чим вище обгрунтована цінність, тим вищу ціну на наші послуги та онлайн продукти ми можемо ставити.
Наголошу, що якість також має на відставати. Тому що наразі на ринку ми можемо спостерігати ту ситуацію, коли люди навчилися формувати цінність, але не працюють над якістю і змістом.
Приклад: знаходячись у мегаполісі ми ніколи не купимо воду з крану. Навіть за малі гроші. Тому що ми знаємо, що маємо можливість придбати нормальну воду і безліч варіантів вибору. Але! Якщо ми опинимося в пустелі і пробудемо там 2-3 дні без води, ми віддамо останні гроші за воду з крану. У двох ситуаціях ми бачимо різну цінність по відношенню до продукту.
Цінність не у затратах часу, який ми витрачаємо на продукт, послугу. А у благах і бенефітах, які отримує клієнт.
Цінність продукту/послуги - це те, що покращує життя наших потенціних клієнтів. І чим вище обгрунтована цінність, тим вищу ціну на наші послуги та онлайн продукти ми можемо ставити.
Наголошу, що якість також має на відставати. Тому що наразі на ринку ми можемо спостерігати ту ситуацію, коли люди навчилися формувати цінність, але не працюють над якістю і змістом.
Приклад: знаходячись у мегаполісі ми ніколи не купимо воду з крану. Навіть за малі гроші. Тому що ми знаємо, що маємо можливість придбати нормальну воду і безліч варіантів вибору. Але! Якщо ми опинимося в пустелі і пробудемо там 2-3 дні без води, ми віддамо останні гроші за воду з крану. У двох ситуаціях ми бачимо різну цінність по відношенню до продукту.
Цінність не у затратах часу, який ми витрачаємо на продукт, послугу. А у благах і бенефітах, які отримує клієнт.
Варто упаковувати соціальні медіа і продукти/послуги так, щоб клієнти ухвалювали рішення про покупку ще до того, як напишуть або зателефонують.
Правильно упакована ціна - це аргумент на вашу користь. Ціну потрібно оголошувати і демонструвати спільно з іншими аргументами. Такими як результат, переваги.
Варто упаковувати соціальні медіа і продукти/послуги так, щоб клієнти ухвалювали рішення про покупку ще до того, як напишуть або зателефонують.
Правильно упакована ціна - це аргумент на вашу користь. Ціну потрібно оголошувати і демонструвати спільно з іншими аргументами. Такими як результат, переваги.
ЦІННІСТЬ НЕ В ТОМУ, СКІЛЬКИ ЧАСУ ВИ ВИТРАТИЛИ, А В ТОМУ, ЩО ОТРИМАЄ КЛІЄНТ
ЦІННІСТЬ НЕ В ТОМУ, СКІЛЬКИ ЧАСУ ВИ ВИТРАТИЛИ, А В ТОМУ, ЩО ОТРИМАЄ КЛІЄНТ
Перед тим як створювати продукт, глибоко вивчіть потреби та бажання вашої цільової аудиторії. Важливо розуміти, як ваш продукт/послуга може вирішити їх проблеми або покращити життя. Це дозволить вам зорієнтуватися на створення справжньої і релевантної цінності.
Дуже важливо знати, що хоче отримати ваш потенційний клієнт у результаті користування вашою послугою або онлайн продуктом. Виявити це допоможуть глибинні інтерв’ю з представниками вашої аудиторії, опитування, спілкування. Говорити і писати мовою результату - це 50% успішних продажів
Кожну вигоду, яку отримує клієнт від вашого продукту ви можете розписати по цій формулі і використовувати її.
Вигода: у музичному онлайн-курсі ви отримаєте 5 вебінарів з гармонії.
Похідна результату: розберетеся з правилами раз і назавжди, знатимете, як застосовувати гармонію, зможете робити аранжировки поп пісень у джазовому стилі.
Емоційний результат: почуватиметеся професійніше та впевненіше під час гри й написання музики, будете чути гармонійні послідовності, відрізняти стилі, більше заробляти і зможете працювати з більш професійними музикантами.
Вигода: професійна фотосесія для бізнесу.
Похідна результату: отримаєте сучасні професійні фотографії для особистого бренду або бізнесу, що підкреслить ваш унікальний стиль.
Емоційний результат: почуватимете себе впевнено, знаючи, що ваш образ відображається саме так, як ви хочете його бачити, зможете наповнювати соціальні медіа якісним портфоліо та знаходити професійні контакти
Велика обіцянка клієнту це кінцевий результат вирішеної проблеми людини. Обіцянка може складатися з 2-3 речень, бути короткою і лаконічною. Але має чітко влучати у потреби і проблеми/запити клієнта. Докази - це те, за рахунок чого ви виконаєте обіцянку.
Приклад доказів з онлайн-курсу музики: є розроблена покрокова система навчання, яка дасть змогу ефективно опрацювати кожен етап. Експерт відпрацював її на собі особисто. У курсі дуже багато практичних завдань які дозволяють зануритися в реальне середовище. На будь-яке ваше питання буде зрозумілий розгорнутий зворотний зв'язок особисто з вами в телеграм
Ви можете описати методику по якій працюєте, як вона з’явилася, які результати дає, чому ви використовуєте саме її.
Якщо ви ще не придбали воркшоп, ви можете придбати його за посиланням https://artists-marketing.com.ua/workshop-5steps-to-social-media-promotion
Всю цю інформацію ви можете використовувати як на вашому сайті, на сторінці з описом продуктів/послуг, так і у ваших соціальних медіа - у постах, reels, stories, highlights. Якщо у вас виникли питання, ви можете задати їх у Instagram
Всю цю інформацію ви можете використовувати як на вашому сайті, на сторінці з описом продуктів/послуг, так і у ваших соціальних медіа - у постах, reels, stories, highlights. Якщо у вас виникли питання, ви можете задати їх у Instagram