ТЕМА: ЩО ТАКЕ ОФЕР ПРОДУКТУ І ЧОМУ ВАРТО ФОРМУВАТИ ЙОГО ГРАМОТНО?

Щоб вивести свій талант і творчий бізнес  на  новий  рівень, прийти до стабільного прибутку, важливо зосередитися не лише на творчому процесі, але й на ефективному підході до маркетингу.

Один із ключових інструментів маркетингу - це офер продукту.

Що таке офер продукту ?

Це не просто перелік ваших послуг або товарів. 

Це стратегічно побудований набір елементів, який розкриває унікальність вашого творчого продукту і переконливо демонструє його цінність для потенційних клієнтів.

Він включає в себе не лише технічні характеристики, а й емоційні та психологічні аспекти, які привертають увагу і викликають інтерес до продукту.

3 ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ГРАМОТНОГО ОФЕРУ ПРОДУКТУ

Ретельний аналіз цільової аудиторії

2.jpg

Перш ніж починати формування оферу продукту/послуги, важливо зрозуміти, хто саме є вашою цільовою аудиторією. 

Дослідіть їх потреби, очікування та побажання.

Визначення  унікальності

3.jpg

Виокремте унікальні риси свого творчого продукту, які роблять його неповторним. 

Це може бути стиль, техніка, ваша унікальна методика, використання особливих матеріалів.

Цінність для клієнта

4.jpg

Ретельно підкресліть, як саме ваш творчий продукт може приносити користь та вирішувати проблеми клієнтів. Вкажіть на плюси, які вони отримають, обираючи саме вас.

Використовуючи можливості соціальних мереж, ви можете розширити свою аудиторію, побудувати бренд і монетизувати мистецтво. 

 

Якщо вам цікаво дізнатися, як творцям знайти свою цільову аудиторію і створити ком’юніті навколо свого проекту, запрошую на воркшоп "5 кроків до просування і продажів у соціальних медіа для творців"

ОСВІТНЯ ПЛАТФОРМА З МАРКЕТИНГУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ ТВОРЧИХ ПРОФЕСІЙ

telegraminstagram
2023_19335.jpg

Copyrights @ 2023
Освітня платформа. Усі права захищені

SendPulse logoСтворіть свій сайт за допомогою SendPulse