Щоб вивести свій талант і творчий бізнес на новий рівень, прийти до стабільного прибутку, важливо зосередитися не лише на творчому процесі, але й на ефективному підході до маркетингу.
Один із ключових інструментів маркетингу - це офер продукту.
Це не просто перелік ваших послуг або товарів.
Це стратегічно побудований набір елементів, який розкриває унікальність вашого творчого продукту і переконливо демонструє його цінність для потенційних клієнтів.
Він включає в себе не лише технічні характеристики, а й емоційні та психологічні аспекти, які привертають увагу і викликають інтерес до продукту.
Використовуючи можливості соціальних мереж, ви можете розширити свою аудиторію, побудувати бренд і монетизувати мистецтво.
Якщо вам цікаво дізнатися, як творцям знайти свою цільову аудиторію і створити ком’юніті навколо свого проекту, запрошую на воркшоп "5 кроків до просування і продажів у соціальних медіа для творців"